Sunday 16 February 2014

KEBARA BIKERS BERAKSI DI TRESURE HUNT BANK RAKYAT-KEBARA 2014

Saban tahun, Bank Rakyat dan Kebara akan menganjurkan acara feveret untuk  kakitangan Bank Rakyat iaitu treasure hunt atau mencari harta karun. Kalau tiada acara ni rasa tidak lengkap untuk tahun itu.
 
Tapi pada tahun 2014 ini, sedikit kelainan telah dilakukan oleh AJK Kebara, apabila pasukan Kebara Bikers telah diarahkan untuk mengiringi perlepasan para peserta. Seramai 20 orang ahli Kebara Bikers telah memberikan persetujuan untuk terlibat dalam perlepasan tersebut. Termasuk juga Penaung & Presiden Kebara Bikers iaitu En Zulfakrozi dan Ustaz Zaki yang very-very da sporting. Seawal 7 pagi lagi, mereka telah berada dilokasi.
 
En Zulfakrozi berbual bersama Tuan Haji Saliman (VP Kanan Pemasaran & Komunikasi)
 
Dengan penglibatan pasukan Kebara Bikers ini, sedikit sebanyak telah membuka mata banyak  pihak terutama pihak pengurusan Bank Rakyat khususnya. Ahli-ahli Kebara Bikers yang juga very da sporting telah berjaya melaksanakan tugas yang diamanahkan.
 
Gimik menyerahkan Jalur Gemilang oleh Penaung Kebara Bikers kepada Pengarah Urusan Bank Rakyat iaitu Datuk Haji Mustapha dengan menaiki motosikal juga telah membuka lembaran baru Kebara Bikers untuk terus gemilang di masa hadapan.
 
 
Moga pihak Kebara dan juga Pihak Bank Rakyat sendiri akan memberikan sokongan sepenuhnya kepada Kebara Bikers untuk terus mengharumkan nama Bank Rakyat di arena permotoran di Negara kita ini. Tahniah kepada ahli yang berkerja sama untuk terus menghidupkan Kebara Bikers....
 
En Nik Mohd Nasir Nik Rithaudden (Ketua Pegawai Perancangan & Strategi) turut bergambar bersama ahli Kebara Bikers.
 
LAGI GAMBAR DI RUANGAN PHOTO GALERI

1 comment: