Wednesday 12 February 2014

TERIMA KASIH EN ROSMAN MOHAMED SELAMAT DATANG EN ZULFAKROZI SEBAGAI PENAUNG BARU KEBARA BIKERS

Assalamualaikum, admin rasa sudah lama tidak berceloteh di blog KEBARA Bikers ini. Ini disebabkan kekangan tugasan harian yang menyebabkan admin tak sempat menjenguk blog KEBARA Bikers ini. Namun sepanjang itu jugalah berbagai peristiwa pahit manis , sedih gembira suka duka yang berlaku di dalam dan juga di luar Negara kita ini. Tidak ketinggalan juga yang berlaku di KEBARA Bikers, tapi lebih banyak peristiwa manisnya sahaja.
 
Menjelang tahun 2014, Penaung KEBARA Bikers yang pertama iaitu En. Rosman Mohamed telah menamatkan perkhidmatan di Bank Rakyat. Secara tidak lansung, En Rosman juga tidak lagi menjadi Penaung Kebara Bikers. Terima kasih diucapkan kepada Mantan Penaung Kebara Bikers diatas sumbangan beliau sepanjang penglibatannya bersama Kebara Bikers.
 
Namun, kesedihan itu tidak boleh dibiarkan. Patah tumbuh hilang berganti. Ahli-ahli telah sebulat suara bersatu hati demi kebaikan Kebara Bikers. Maka En Zulfakrozi Mohamad Naib Presiden (VP) Keanggotaan telah bersetuju dilantik menjadi penaung Kebara Bikers yang baru.
 
Maka bermula 2014, KEBARA BIKERS akan terus mengganas dibawah naungan En Zulfakrozi di ketuai oleh presiden Ustaz Zaki Al-haj (penaung & presdien ni geng BMW tu). Oleh yang demikian, dengan karisma yang kepimpinan yang jitu ini akan membawa kegemilangan dan kecemerlangan KEBARA Bikers sekaligus mengharumkan nama organisasi kita BANK RAKYAT....adios

En zulfakrozi & Bro Zul juri bersantai di Putrajaya

 
Admin bergambar bersama Penaung Kebara Bikers
 
 
 
 TTS ramah mesra membincangkan hala tuju Kebara Bikers bersama Penaung Baru.
 

En Zul Bergambar bersama Tuan Haji Saliman diiringi Bro Iman dan Bro Zul
 

No comments:

Post a Comment